Tuesday, February 3, 2009

...

hm..penat seh ari ne...xgune je ade mc..ingt pat rilex...p xpela..at least sume kije da setel..td aku g epf dgn adik aku byrla y mak aku soh kn..then g satok jap..last skli aku g sberkas..on da way lik samarahan 2..tah camne aku leh rs sayu pikir mak aku kat kg..da bape umo aku skg maseh gak xdpt bbakti utk die..bg dwit kat die..bkn nk bg dwit,mintak dwit die adela..yela,aku study g..mane aku nk cekau dwit..nk hrp dwit yayasan bape sen sgtla..aku harap sgtla satu ari nanti bile aku da kije aku dpt bg dwit kt mak aku..bli ape y die suke..yela..nk compare dgn ape y die da bg kat kite mg xterbalas la...nk bbakti kat ayah da tlewat..2 lg wat aku sedey..xpela..aku akn cube bhagiakn mak...mg dwit bkn segalanya..tmbh lak mak aku bkije..tp at least die akn rase dhargai.bile lg die nk merasa dwit anak2 die.die dgn ayah da byk bkorban mdidik n mjdkn aku mcm ape y aku capai la ne..kena lak aku ne mg degil kn..adik aku ade 2 org lg.sorg form 2, sorg g insya..kalo result spm bagus..sah2 dpt smbg blaja..aku harap sgt dpt tlg mak sapot adik2 aku blaja.tp aku ade 2 taun lg nk abizkn study..hm...2 kalo abiz on time n xde repeat2..xpela..insya..satu hari nanti, bile aku da ade dwit sendri aku xkn lupe mak n adik2 aku..harap2 aku xkn lupe diri...

No comments: