Tuesday, February 10, 2009

uHuukkk...

hehe..arini aku kurang chat lg.saket kepala..tah la.xtaw nape..saket gile..rase kena cucuk2 je kat blah blkg kepala..pg td mg da xlarat tp gagahkn diri gak g claz RM..claz fav aku (fav ke???...ewwwww)..claz kol 10pg tp dlm kol 9.50 2 aku da sampai dgn helen, iman n keira..pastu dgn penuh knfiden kitorang masuk claz emba 2 ddahului oleh helen..aku...then iman n keira...masuk2 je, da plik napela claz da penuh n lect da stat..pastu lect 2 ty kitaorng "why u people so late??"..aku da pnin da..pastu 1 claz tgk kitaorg..br pasan upenya slah claz...tp lect y same..adoyai..malu siot..hehe...pastu masa claz RM lect 2 siap bitaw dak2 claz g kitorg slah masuk claz..xpe2..glamer aku arini..haha....byk g cite bez tp xlarat da neh..saket pale la...nanti2 jela ehh..daaaaaaaa

No comments: