Thursday, February 12, 2009

uiTM LeNdu d HatiQu..heee

da 2sem aku kat uitmcs ne, tp xleh menandingi jiwa d lendu gak..even lendu ceruk,tah..aku suke lg dok lendu..hehe..lendu taw...bukan lundu...bkn gak london..lendu,alor gajah melaka....huhu..mish mase mude mudi dulu(diploma)..zaman toyol menoyol neh..huhu..dok uitmcs gile bek aku...haha...tp, zaman kat lendu blom kenal lg dgn incik ksygn aku..die mase 2 dgn skandal2 die kat uitmcs..haha..(ampun,bkn tuduhan taw..taw!).dok gua mulu lg 2.tmpt fav die..heee..lupe lak..abg aku pon pghuni mulu gak...tp la ne da jd jln rasmi aku ke claz...waaaaa...


:::y bwah ne pic2 area uitm lendu:::

2 jln utk g claz..y bukit sane 2 tga batu caves..haha..tgek je kalo guna jln 2


pmndgn dr luar studio dak grafik..y sbrg sane 2 kolej kediaman la...(hostel la 2)


jmbtn y aku lalui ari2 kalo nk g claz @ kua..kalo ramai2 nek mg bgoyang2...haha..tasik ne time ptg2 slalu la dak2 reccers (kalo aku xclap name la) dok bkayak..

16 comments:

Khairul Onggon said...

rindu kan suasana kat kampus... kmk teringat kat itm ssemariang... huhu... shafixx ya adik ktk kah??

NuR said...

aok..hehe..adzzha ya abg kmk..hehe...

AmirFX said...

yosehhhh.... Rindu kmk d unitar juak... Time ya lah sik gago hal lain... Study jak keja... P sik juak abis2... hahahaaa.... Nway kinek tok mesti mok leboh maju dan berjaya gik.... Sekboh kenang gilak... Sayu hati kelak...

NuR said...

huhu..nang sayu ati tok ngenang eh..huk2...p mok lg maju khadapn..xmok maju kblkg..hikhik

WorldPeace said...

sama la post kite... hanya siapa yang penah duduk di UiTM Lendu je tau betapa istimewanye tempat ni...Pn Zaharah n En Rafuzan ade lagi mengajar kat sana? U budak AD ke?

NuR said...

huhu..2la pasal..org da grad la awk..dulu amek akaun..la neh smbg kat uitm smrahan..miss begum 2 y ajar bel ehh..huhu

Anonymous said...

1st of ol. thanx nor sbb add as follower aku. ingat lagi ko nyah kat aku. yeah, even aku kejap je kat uitm. tp, rs seronok tu maseh terpahat kat jiwe inew. huhu. serius. haritu, aku pegi umah akak aku kat sg udang, lalu la dpn uitm lendu. oh, sebak aku rase. nak je berenti kat sitew, and nanges dpn uitm tew. over tak? k lah. kem salam kat sume yg penah kenal diri aku yg comey neh. daa!

NuR said...

sesame amir..hehe..follow mfolow le kite ye..mstila ingt..ko y xpcy aku neh org swk kn...hehe..

hafizzuan said...

rindu gila kat lendu..rindu sgt..aku nak nangis ni huwaaaaaaaaa

NuR said...

weh..jgn r g2..aku nk nges gak da neh...waaaa...kena lak kt cne xbesh

princess ida said...

aahla..rindu gler uitm melaka...uitm paling best di malaysia.heheheee.btolkan kwn2?

NuR said...

ye princess ida..mg plg besh...huhu..rindunye...

daniel sebastian said...

sumenye tinggal kenangan terindah...
ingat x lagu tu dinyanyikan secara berkumpulan???
bila??? dimana????
tentunya masa malam dinner kite kt sri costa...
huhuhuhu...

NuR said...

haah...xbley blah mase 2 dak amy nges lak..hehe..bkn mule2 2 ko ade perform ke dgn ida sara sume 2...huhu..nang sempoi doe..rindu korg sume

Syiqa Rahmat said...

wahai abg2 dan kakak2 sekalian

saya la pewaris anda di lendu tu.. =P

muahahaha

saya amek akaun jugak kat lendu tu

encik Jismi Md Salleh tu macam handsome je =P

Anonymous said...

huhuhu..kmk salah sorg bakal student kt uitm lendu melaka.....kmk dpt doploma masscomm kt sia...neway..leh tyk x?if nak balit dr lendu ke kl....nait bas dr cne?