Wednesday, March 18, 2009

sEdey

1st-mende y wat aku sgt sedey arini test research aku y btol2 cam ampeh aku wat.aku xtawla ape yang aku merapu n mgarut td...aku da study tp tah xtaw camne mg xleh jwb lgsg..sedey gile..aku br ingt nk score sem neh..xtawla lect aku sudi x nk bagi markah kesian kat aku..mg xde smgat lgsg aku nk g claz ptg neh...nape tiap2 sem msti aku ade wat clap camne..xpernah lg sem aku perfect..dr dip dlu lg..harap2 final t aku leh score..lgpn xpresent lg..hm....tah bape la carrymark aku t...harap2 lebey sparuhla...



2nd-kuar je aku dr claz research aku tgk hp ade miskol dr mak aku..then aku kol blik r..taw2 mak aku ckp makcik aku (akak sulung arwah ayah aku) mninggal pg td.btambah sedey aku...tp kn walaupon die 2 pgkat makcik dgn aku,kitorg adik bradik pgl die nenek..xtawla nape..agknya mase dok kl dl aku dgn abg xde nenek n atok kat blah ayah..dats y kot ayah bhsakn die nenek kt ktorg.diela y rapat dgn ktorg.tiap kali lik klntn msti dok umah die.actually da lame die saket..tp mg xde mase lgsg nk lik sane jenguk die..juz dgr khabar je..yela..nk lik sane bkn men ratus..men riban..mn mampu..ingt lg mase aku lik kltn taun 2003..ade knflik dgn sedare kat sane..die la backing aku..mase 2 ayah aku mgamuk gile dgn aku..die gk y xplain kt ayah smpai ayah da xmrah aku..tp sume 2 da jd kngn n aku xkn dpt jumpe die lg...br je ingt nk jenguk die bln 5 t..nk wat cane..sume da dtetapkn..kite hy mampu mrancang..smoga rohny dtempatkn d klangn org y briman..---al-fatihah---..

No comments: