Thursday, January 13, 2011

N3 tengah malam

ttengah malam camne ttibe rajin lak mjenguk blog.bberapa ari ne aku bingung memikirkn nsib aku..clazmate dl majoriti da ade kerjaya masing2.aku masey lg dsini..duduk rumah..online..masak...kekadang timbul rs jelez gk sbb mbr2 da de pdptn..ari 2 ade gk kazen aku bgtaw ade 1 skol ne ade 10kksongan cikgu coz cikgu byk transfer n mak pon ade gk story skol die t nk guna cikgu ganti cikgu bsalin..kazen aku soh apply..then bile borak dgn mak, mcm die xbape nk bkenan aku mtk..agknye mak xnak aku ceburi bidang die kot..mebi die nak aku wat samting y baru..family blah mak mg majoriti nye cikgu..hm...mgeluh aku mmikirkn hala tuju idop.si dia da de kerjaya sendri..xpela..wat mse ne dok umah la dlu..mebi hikmahnye aku blajo memasak..hihi..



::resume da redi...transkip plak xde...hope ape y aku akan apply nanti akan meberikan respon +ve..i need my own income...hihi..untuk sapot demand diri sendri juge utk mak n adik2..amin::

No comments: